OneBerg Online Marketing Agency

Jak zvýšit své prodeje
do 7 dnů?

Udělejte první krok ke zvýšení svých prodejů

Depositphotos_31417309_xl-2015

Zapomeňte na veletrhy za MILIONY, skončete s letákovými akcemi, minimalizujte cold cally.

Získejte díky B2B online marketingu nové zákazníky.

Každý z nás tráví v průměru necelých 7 hodin denně online. To je potenciál, o kterém sice všichni ví a mluví, ale jen málokdo jej umí naplno využít. A právě od toho jsme tady my. Vyextrahovali jsme to nejdůležitější ze zkušeností z projektů za sta tisíce, kterým jsme vdechli život.

Elementární principy, které fungují. Principy, které nakopnou i váš business. Principy, které jsme implementovali do Virtuálního obchodníka.

Nechte ho pracovat za vás!

Virtuální obchodník vám nastartuje vaše podnikání.

Veškeré výstupy jsou měřitelné, takže budete vždy přesně vědět, na čem jste, a jaká je návratnost vaší investice. Virtuální obchodník není složitý web, ale vyladěná stránka, díky které dosáhnete vyšších obchodních výsledků – virtuální obchodník od nás vám přivede nové zákazníky a zvýší počet zakázek.

Vytvořit virtuálního obchodníka vás nebude stát statisíce ani měsíce času stráveného komunikací s ajťáky. Výkonného virtuálního obchodníka na míru vám dodáme do týdne a za akční cenu 29.900,-. 

Jak to probíhá

B2B Marketing

Do 7 dní získáte svého virtuálního obchodníka.

1. den
analýza

Nejdříve probereme vaše podnikání. Zanalyzujeme vaše silné a slabé stránky, budeme se bavit o trhu a vaší konkurenci.

Analýza

2. den
strategie

Připravíme koncept strategie, díky které začnete získávat nové zákazníky.

Strategie

3. den
příprava textů, obsahu

Na základě strategie připravíme texty a další doprovodný obsah tak, aby prodával.

plan

4.-5. den
zprovoznění microsite,
nastavení kampaní

Zprovozníme virtuálního obchodníka, naplníme jej připraveným obsahem. Nastavíme zacílené online kampaně, které vám přivedou nové klienty.

Microsite

6. den
důkladné otestování, ladění detailů

Celou kampaň otestujeme a vyladíme poslední detaily.

Testování

7. den
jste ONLINE

Spouštíme kampaně a váš virtuální obchodník vyráží do akce. Měříme výkon, vyhodnocujeme výsledky a optimalizujeme nástroje tak, abyste získali nové zákazníky.

Online
To mě zajímá

Co je virtuální obchodník

  • konverzní mikrostránka
  • základní online strategie
  • nastavení a spuštění online propagace
  • 4 h designéra pro bannery, úpravu webu a podklady

Co není virtuální obchodník

  • rozsáhlý propracovaný web
  • rozsáhlá marketingová strategie
  • univerzální platforma na všechno
  • nový grafický styl firmy

Cena služby

Vytvoříme vám virtuálního obchodníka, který pro vás bude sloužit 24 hodin denně a to tak, že:

  • navrhneme a zprovozníme konverzní webovou stránku, kterou zoptimalizujeme na vysoký výkon a díky které rychle získáte nové zákazníky
  • a zároveň spustíme zacílenou online kampaň, která na vám tuto stránku přivede nové zákazníky

Celá služba na klíč za

49 900 Kč

29 900 Kč

bez DPH

+

Kredity na kampaň vč. správy

Abyste maximalizovali výsledky virtuálního obchodníka, je potřeba kampaň průběžně optimalizovat. Spočítejte si orientační výši investice na měsíční provoz podle vašeho typu podníkání.

Cena vašeho produktu, nebo služby:

Doporučené kredity vč. správy:

12 000 / měsíčně

Jaká je průměrná doba od první poptávky do objednávky?

Velikost vaší cílové skupiny:

Doporučené kredity:

12 000 / měsíc

Cena celkem: 29 900 Kč + 12 000 / měsíčně

29 900 Kč + 12 000 / měsíc

Nezávazně poptat

Udělejte první krok ke zvýšení svých prodejů

* Povinné položky

Časté otázky

Na jak dlouho služba je?

Připravit nástroj, který umí nakopnout Váš business, zvládneme během týdne. Výsledky Virtuálního obchodníka se dostaví již v prvních měsících. Ale pro udržení pozitivních výstupů, správné vyhodnocení a analýzu funčkních systémů a přesnou optimalizaci je potřeba čas. Preferujeme proto dlouhodobou spolupráci.

Na kolik vyjdou kredity/média na provoz kampaně?

Výše kreditů, která bude potřeba pro efektivní spuštění Virtuálního obchodníka, je velice individuální a závislá na mnoha faktorech – od ceny produktu, po požadovanou velikost cílové skupiny. Doporučujeme využít naši kalkulačku, která vám dá orientační představu o potřebném rozpočtu.

Jaká je úspěšnost?

Virtuální obchodník je navržen tak, aby generoval maximální efekt již v prvních chvílích kampaně. Konkrétní výsledek ale vždy podléhá dalším okolnostem – o jaký typ produktu či služby se jedná, jaká je cena, nebo jak velký je potenciální trh. Domluvte si s námi nezávaznou schůzku, na které si o vašem podnikání popovídáme a řekneme vám víc.