Benefity, které získáte

Dobrá image
a kontrola obsahu
na sociálních sítích

Budujte image své společnosti na sociálních sítích! Silná prezentace zvýší vaši důvěryhodnost v očích veřejnosti a pomůže vám zajistit stabilnější prodeje.

Dobrá komunikace
s veřejností

Poradíme vám, jak na to! Jaký obsah je pro vaše sociální sítě vhodný, jak se vypořádat s krizovou komunikací, či jak na sociálních sítích budovat přátelskou komunitu.

Lépe investované peníze do marketingu (analytika)

Vhodně nastavenými kampaněmi můžete oslovit danou cílovou skupinu přímo. To znamená vynakládat investice pouze tam, kde je skutečně potřeba.

Lepší PR za méně peněz

Zapomeňte na drahé letákové kampaně. Využijte sociální sítě, které jsou levnější i efektivnější.

 

Nabídka školení

 

Nabídka školení

Potřebujete proškolit v jedné konkrétní oblasti, nebo chcete fullservice včetně konzultace? Je to jen na vás! Vybrat si můžete ze tří variant.

 

Basic

Ochutnáte
si to

1 školení
(4 hodiny)

15 000 Kč
bez DPH

Ano, to chci

Standard

Naučíme
vás to

3 školení (4 hodiny)
1 konzultace (4 hodiny)
nad vaším FB, IN, YT

34 000 Kč
bez DPH

Ano, to chci

Premium

Uděláme z vás
odborníky

9 školení (4 hodiny)
1 konzultace (4 hodiny)
nad vaším FB, IN, YT

100 000 Kč
bez DPH

Ano, to chci

Témata školení

Žádné obecné prezentace a vágní témata. Zaměříme se na to, co vás konkrétně zajímá! Co se dozvíte a z čeho můžete vybírat?

  • Úvodní marketingový workshop
  • Google Analytics
  • Úvod do Facebooku
  • Plánování příspěvků na Facebooku
  • Social Care a krizová komunikace na sociálních sítích
  • Instagram, Facebook stories
  • Úvod do Instagramu
  • Správa Instagramového profilu
  • YouTube
  • Reklama na sociálních sítích
  • Školení přizpůsobené na míru

 

Reference

    • logo
    • eurosoft
    • poved_transparent
    • ball
    • Rodenstock_logo_logotype    
    • vodarna-plzen
    • cistaplzen_logo_horizontalni
    • KORID LK 

Přečtěte si případové studie

Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Mise zněla jasně: zařídit, aby o nové autobusové lince veřejnost věděla a chtěla ji využívat. S tímto úkolem se na nás obrátil...

Přejít na Case study

OneBerg. Jedna Hora.

Věříme, že dosáhnout vrcholu hory je možné pouze pomocí dobré přípravy, kvalitní strategie a dlouhodobé vytrvalosti. Přesně tak pracujeme ve OneBerg.

Pokud máte zájem o naše služby

Kontaktujte nás