Case study

Jak na lovebrand na sociálních sítích?

Na Plzeňsku neříkáme "Co to je?", ani "Co se tady děje?"
Na Plzeňsku říkáme #COPATUTOJE!

Jak vytvořit lovebrand díky sociálním sítím?

Nebudeme si nic nalhávat. Vytvořit lovebrand není jen tak. V základní sestavě musí stát kvalitní produkt, správně naladěná komunita, vhodná doba, filozofie a image značky... A dobrý marketing.

A právě s ním umíme pomoci.

Značka #COPATUTOJE byla uvedena společností Horsefeathers v roce 2015. Popularita projektu vystřelila raketovou rychlostí a kolekce se vyprodala mrknutím oka.

Po pěti letech nastal čas na renesanci projektu. Ten v roce získal oficiální záštitu města Plzně. Oba subjekty se rozhodly dát projektu #COPATUTOJE nový rozměr a oznámily, že část výtěžku poputuje Onkologické a radiologické klinice FN Plzeň.

Ačkoliv první fáze ukázala, že má projekt potenciál a jeho obliba na Plzeňsku je velká, vznikla řada otázek. Bude o něj mít veřejnost i po letech zájem? Jak se bude projekt komunikovat? Na jakých platformách bude prezentován?

jak-na-love-brand-photo-pg-64-720-702-

Mise zněla jasně – zařídit, aby Plzeňané #COPATUTOJE milovali.

Cílem bylo zajistit, aby každý Plzeňák na sociálních sítích Facebooku i Instagramu postřehl projekt #COPATUTOJE a aby byl výtěžek pro FN Plzeň co nejvyšší.

Jak na to? Nejdřív bylo potřeba naučit značku mluvit a dát jí tvář.

1

Nastavení stylu a tonality komunikace

Nastavení stylu a tonality komunikace pro jakoukoliv značku je pro nás denní chléb - navíc když je plzeňská, to se pak tvoří samo! Tvářemi #COPATUTOJE se stalo celkem 6 ambasadorů. 6 výrazných osobností spojených s Plzní, každá s jiným publikem, zálibami i projevem.

2

Strategické plánování

Tvářemi #COPATUTOJE se stalo celkem 6 ambasadorů. 6 výrazných osobností spojených s Plzní, každá s jiným publikem, zálibami i projevem. Nafotili jsme je, vyzpovídali a společně probrali obsah.

3

Vytvoření kampaní

Kampaně jsme naplánovali s ohledem na spouštění prodeje kolekcí. Pracovali jsme jak s produkty, tak s ambasadory. Dosah jsme cílili na Plzeň a blízké okolí.

4

Vyhodnocování a revize

Největší pecka přišla týden po odstartování komunikace – kolekce #COPATUTOJE byla kompletně vyprodaná. Co všechno se povedlo?point_down

copatutoje-min-photo-pg-65---

Zvládli jsme to?

Ano! Během týdne bylo zboží určené pro prodej v prvních měsících kompletně vyprodáno. A Plzeňáci chtěli víc!

photo-pg-68---

Za tři měsíce se prodalo přes

2 000

kusů snapbacků

photo-pg-66---

Neuvěřitelný výtěžek

592 588 Kč

pro Onkologickou a radiologickou kliniku FN Plzeň

photo-pg-67---

Oslovili jsme přes

113 tis.

Plzeňanů

Chcete také zazářit?

Spojte se s námi

Ukázky dalších prací

Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Projekt TRANSBOARDERS / KORID
Zvýšili jsme počet zájemců o 1260 %.

Zvýšili jsme počet zájemců o 1260 %.

PLC Guru / EUROSOFT
Tuto se povedlo! Silnější značka díky komplexní kampani od nás.

Tuto se povedlo! Silnější značka díky komplexní kampani od nás.

POVED

Zobrazit všechny >