Jak na lovebrand na sociálních sítích?
Na Plzeňsku neříkáme "Co to je?", ani "Co se tady děje?"
Na Plzeňsku říkáme #COPATUTOJE!
Jak vytvořit lovebrand díky sociálním sítím?
Nebudeme si nic nalhávat. Vytvořit lovebrand není jen tak. V základní sestavě musí stát kvalitní produkt, správně naladěná komunita, vhodná doba, filozofie a image značky... A dobrý marketing.
A právě s ním umíme pomoci.
Značka #COPATUTOJE byla uvedena společností Horsefeathers v roce 2015. Popularita projektu vystřelila raketovou rychlostí a kolekce se vyprodala mrknutím oka.
Po pěti letech nastal čas na renesanci projektu. Ten v roce získal oficiální záštitu města Plzně. Oba subjekty se rozhodly dát projektu #COPATUTOJE nový rozměr a oznámily, že část výtěžku poputuje Onkologické a radiologické klinice FN Plzeň.
Ačkoliv první fáze ukázala, že má projekt potenciál a jeho obliba na Plzeňsku je velká, vznikla řada otázek. Bude o něj mít veřejnost i po letech zájem? Jak se bude projekt komunikovat? Na jakých platformách bude prezentován?
Mise zněla jasně – zařídit, aby Plzeňané #COPATUTOJE milovali.
Cílem bylo zajistit, aby každý Plzeňák na sociálních sítích Facebooku i Instagramu postřehl projekt #COPATUTOJE a aby byl výtěžek pro FN Plzeň co nejvyšší.
Jak na to? Nejdřív bylo potřeba naučit značku mluvit a dát jí tvář.
Nastavení stylu a tonality komunikace
Nastavení stylu a tonality komunikace pro jakoukoliv značku je pro nás denní chléb - navíc když je plzeňská, to se pak tvoří samo! Tvářemi #COPATUTOJE se stalo celkem 6 ambasadorů. 6 výrazných osobností spojených s Plzní, každá s jiným publikem, zálibami i projevem.
Strategické plánování
Tvářemi #COPATUTOJE se stalo celkem 6 ambasadorů. 6 výrazných osobností spojených s Plzní, každá s jiným publikem, zálibami i projevem. Nafotili jsme je, vyzpovídali a společně probrali obsah.
Vytvoření kampaní
Kampaně jsme naplánovali s ohledem na spouštění prodeje kolekcí. Pracovali jsme jak s produkty, tak s ambasadory. Dosah jsme cílili na Plzeň a blízké okolí.
Vyhodnocování a revize
Největší pecka přišla týden po odstartování komunikace – kolekce #COPATUTOJE byla kompletně vyprodaná. Co všechno se povedlo?
Zvládli jsme to?
Ano! Během týdne bylo zboží určené pro prodej v prvních měsících kompletně vyprodáno. A Plzeňáci chtěli víc!
Za tři měsíce se prodalo přes
2 000
kusů snapbacků
Neuvěřitelný výtěžek
592 588 Kč
pro Onkologickou a radiologickou kliniku FN Plzeň
Oslovili jsme přes
113 tis.
Plzeňanů