Case study

Zvýšili jsme počet zájemců o 1260 %.

PLC Guru / EUROSOFT

V EUROSOFT - Control hledali zkušeného experta na PLC automatizaci. Pouze specialista s praxí ukočíruje náročné projekty v Česku i ve světě. A najít někoho takového dá skutečně zabrat.

PLC Guru / EUROSOFT

Výzva

Klient chtěl oslovit a najít nového člena týmu - zkušeného PLC programátora, který zvládne spolupracovat s klienty po celém světě a ještě na expertní úrovni. Klient se domníval, že bude stačit upravit náborovou stránku na webu. Po několika osobních schůzkách jsme ovšem doporučili upravit web společnosti celkově a na nábor zaměstnanců připravit samostatný koncept kampaně.

Po analýze, kterou nám ve OneBerg vypracovali, jsme pochopili, proč je potřeba přistupovat k celému náboru koncepčně.

IMG-20181112-WA0000

Šárka Novotná

HR Specialista

 

plcguru

Shrnutí kampaně

EUROSOFT-Control nenabízí běžnou práci v kanceláři, ale zajímavé projekty po celém světě. Guru, kterého jsme hledali, je samostatný, umí si svou práci naplánovat a chápe, že někdy je nutné v zahraničí zůstat i několik týdnů nebo tam pravidelně dojíždět.

  • Je to dobrodruh, který se nebojí cestovat.
  • Zařídí si, co potřebuje a domluví se 2 jazyky.
  • Ovládá systém Siemens.
  • Neustále se učí. Je mechanik, který programuje.

 

Vytvoření obsahu

O zkušené PLC specialisty je velký zájem. Před začátkem kampaně jsme na největším českém pracovním portále našli 228 nabídek. Vyzbrojeni propracovanou strategií, PPC kampaněmi a inzercí jsme se pustili do hledání odborníka na PLC. Vzhledem k vysoce konkurenčnímu prostředí a také specifickým požadavkům na uchazeče jsme neočekávali, že během prvních 3 měsíců (květen - červenec 2018) bude možné najít kandidáta, se kterým společnost podepíše smlouvu. A ono to vyšlo.

  • Provedli jsme důkladnou analýzu
  • Realizovali jsme hloubkové rozhovory s aktuálními spolupracovníky
  • Zjistili opravdové potřeby
  • Zjistli jsme, že je potřeba apelovat na hrdost těchto lidí, že to zvládnou
  • Po důkladném brainstormingu jsme vymysleli koncept „PLC Guru“
  • PLC Guru je ten člověk, který PLC opravdu rozumí
  • PLC Guru je ten, kdo se ničeho nebojí
  • PLC Guru je ten, kdo má rád nový výzvy
  • Abychom takového našli, sestavili jsme 2 úrovně testů.

 

 

A začali jsme s propagací:

  • PR články
  • PPC (Display, Search)
  • Inzerce na odborných webech

 
 

Povedlo se

194

kontaktů
na potenciální uchazeče
 

142

korun průměrně
za jeden kontakt
 

5

vážných
zájemců

 

Web i po ukončení kampaně přivádí kontakty. Před kampaní to bylo 5 kontaktů měsíčně.

Výsledky

Na kampaň zareagovalo téměř 200 kontaktů z oboru, které naše nabídka oslovila.

HR specialistka z EUROSOFT-Control následně oslovila vybrané kandidáty a vedla pohovory s potenciálními uchazeči. Ti úspěšní museli ve druhém kole absolvovat náročný test odbornosti. Na závěr projektu došlo k podepsání smlouvy se skutečným PLC Guru, který splňoval všechny požadavky.

 

Potřebujete najít specialisty v kupce sena?

Spojte se s námi

Ukázky dalších prací

Jak jsme pomohli nahradit 200 agenturních pracovníků?

Jak jsme pomohli nahradit 200 agenturních pracovníků?

Rodenstock
Tuto se povedlo! Silnější značka díky komplexní kampani od nás.

Tuto se povedlo! Silnější značka díky komplexní kampani od nás.

POVED
Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Projekt TRANSBOARDERS / KORID

Zobrazit všechny >