Zvýšili jsme počet zájemců o 1260 %.
PLC Guru / EUROSOFT
V EUROSOFT - Control hledali zkušeného experta na PLC automatizaci. Pouze specialista s praxí ukočíruje náročné projekty v Česku i ve světě. A najít někoho takového dá skutečně zabrat.
Výzva
Klient chtěl oslovit a najít nového člena týmu - zkušeného PLC programátora, který zvládne spolupracovat s klienty po celém světě a ještě na expertní úrovni. Klient se domníval, že bude stačit upravit náborovou stránku na webu. Po několika osobních schůzkách jsme ovšem doporučili upravit web společnosti celkově a na nábor zaměstnanců připravit samostatný koncept kampaně.
Po analýze, kterou nám ve OneBerg vypracovali, jsme pochopili, proč je potřeba přistupovat k celému náboru koncepčně.
Šárka Novotná
HR Specialista
Shrnutí kampaně
EUROSOFT-Control nenabízí běžnou práci v kanceláři, ale zajímavé projekty po celém světě. Guru, kterého jsme hledali, je samostatný, umí si svou práci naplánovat a chápe, že někdy je nutné v zahraničí zůstat i několik týdnů nebo tam pravidelně dojíždět.
- Je to dobrodruh, který se nebojí cestovat.
- Zařídí si, co potřebuje a domluví se 2 jazyky.
- Ovládá systém Siemens.
- Neustále se učí. Je mechanik, který programuje.
Vytvoření obsahu
O zkušené PLC specialisty je velký zájem. Před začátkem kampaně jsme na největším českém pracovním portále našli 228 nabídek. Vyzbrojeni propracovanou strategií, PPC kampaněmi a inzercí jsme se pustili do hledání odborníka na PLC. Vzhledem k vysoce konkurenčnímu prostředí a také specifickým požadavkům na uchazeče jsme neočekávali, že během prvních 3 měsíců (květen - červenec 2018) bude možné najít kandidáta, se kterým společnost podepíše smlouvu. A ono to vyšlo.
- Provedli jsme důkladnou analýzu
- Realizovali jsme hloubkové rozhovory s aktuálními spolupracovníky
- Zjistili opravdové potřeby
- Zjistli jsme, že je potřeba apelovat na hrdost těchto lidí, že to zvládnou
- Po důkladném brainstormingu jsme vymysleli koncept „PLC Guru“
- PLC Guru je ten člověk, který PLC opravdu rozumí
- PLC Guru je ten, kdo se ničeho nebojí
- PLC Guru je ten, kdo má rád nový výzvy
- Abychom takového našli, sestavili jsme 2 úrovně testů.
A začali jsme s propagací:
- PR články
- PPC (Display, Search)
- Inzerce na odborných webech
Povedlo se
194
kontaktů
na potenciální uchazeče
142
korun průměrně
za jeden kontakt
5
vážných
zájemců
Web i po ukončení kampaně přivádí kontakty. Před kampaní to bylo 5 kontaktů měsíčně.
Výsledky
Na kampaň zareagovalo téměř 200 kontaktů z oboru, které naše nabídka oslovila.
HR specialistka z EUROSOFT-Control následně oslovila vybrané kandidáty a vedla pohovory s potenciálními uchazeči. Ti úspěšní museli ve druhém kole absolvovat náročný test odbornosti. Na závěr projektu došlo k podepsání smlouvy se skutečným PLC Guru, který splňoval všechny požadavky.