Case study

Zvýšili jsme počet zájemců o 1260 %.

PLC Guru / EUROSOFT

V EUROSOFT - Control hledali zkušeného experta na PLC automatizaci. Pouze specialista s praxí ukočíruje náročné projekty v Česku i ve světě. A najít někoho takového dá skutečně zabrat.

PLC Guru / EUROSOFT

Výzva

Klient chtěl oslovit a najít nového člena týmu - zkušeného PLC programátora, který zvládne spolupracovat s klienty po celém světě a ještě na expertní úrovni. Klient se domníval, že bude stačit upravit náborovou stránku na webu. Po několika osobních schůzkách jsme ovšem doporučili upravit web společnosti celkově a na nábor zaměstnanců připravit samostatný koncept kampaně.

Po analýze, kterou nám ve OneBerg vypracovali, jsme pochopili, proč je potřeba přistupovat k celému náboru koncepčně.

IMG-20181112-WA0000

Šárka Novotná

HR Specialista

 

plcguru

Shrnutí kampaně

EUROSOFT-Control nenabízí běžnou práci v kanceláři, ale zajímavé projekty po celém světě. Guru, kterého jsme hledali, je samostatný, umí si svou práci naplánovat a chápe, že někdy je nutné v zahraničí zůstat i několik týdnů nebo tam pravidelně dojíždět.

  • Je to dobrodruh, který se nebojí cestovat.
  • Zařídí si, co potřebuje a domluví se 2 jazyky.
  • Ovládá systém Siemens.
  • Neustále se učí. Je mechanik, který programuje.

 

Vytvoření obsahu

O zkušené PLC specialisty je velký zájem. Před začátkem kampaně jsme na největším českém pracovním portále našli 228 nabídek. Vyzbrojeni propracovanou strategií, PPC kampaněmi a inzercí jsme se pustili do hledání odborníka na PLC. Vzhledem k vysoce konkurenčnímu prostředí a také specifickým požadavkům na uchazeče jsme neočekávali, že během prvních 3 měsíců (květen - červenec 2018) bude možné najít kandidáta, se kterým společnost podepíše smlouvu. A ono to vyšlo.

  • Provedli jsme důkladnou analýzu
  • Realizovali jsme hloubkové rozhovory s aktuálními spolupracovníky
  • Zjistili opravdové potřeby
  • Zjistli jsme, že je potřeba apelovat na hrdost těchto lidí, že to zvládnou
  • Po důkladném brainstormingu jsme vymysleli koncept „PLC Guru“
  • PLC Guru je ten člověk, který PLC opravdu rozumí
  • PLC Guru je ten, kdo se ničeho nebojí
  • PLC Guru je ten, kdo má rád nový výzvy
  • Abychom takového našli, sestavili jsme 2 úrovně testů.

 

 

A začali jsme s propagací:

  • PR články
  • PPC (Display, Search)
  • Inzerce na odborných webech

 
 

Povedlo se

194

kontaktů
na potenciální uchazeče
 

142

korun průměrně
za jeden kontakt
 

5

vážných
zájemců

 

Web i po ukončení kampaně přivádí kontakty. Před kampaní to bylo 5 kontaktů měsíčně.

Výsledky

Na kampaň zareagovalo téměř 200 kontaktů z oboru, které naše nabídka oslovila.

HR specialistka z EUROSOFT-Control následně oslovila vybrané kandidáty a vedla pohovory s potenciálními uchazeči. Ti úspěšní museli ve druhém kole absolvovat náročný test odbornosti. Na závěr projektu došlo k podepsání smlouvy se skutečným PLC Guru, který splňoval všechny požadavky.

 

Potřebujete najít specialisty v kupce sena?

Spojte se s námi

Ukázky dalších prací

Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Projekt TRANSBOARDERS / KORID
#COPATUTOJE: Jak vytvořit lovebrand díky sociálním sítím?

#COPATUTOJE: Jak vytvořit lovebrand díky sociálním sítím?

Plzeň město
Dlouhodobý HR Marketing pro lídra z oblasti letectví - Delamedoletadel.cz

Dlouhodobý HR Marketing pro lídra z oblasti letectví - Delamedoletadel.cz

Safran Cabin CZ

Zobrazit všechny >