Case study

Tuto se povedlo! Silnější značka díky komplexní kampani od nás.

POVED

POVED s.r.o. je jednou z příspěvkových organizací Plzeňského kraje. Zajišťuje veřejnou dopravu v celém kraji a stará se o celkovou návaznost a propojenost všech spojů. Naším úkolem bylo představení produktu Integrované dopravy Plzeňského kraje a vytvoření detailně promyšlené informační kampaně, která přiblíží všem občanům plánované změny.

OD KONCEPTU PO OSTROU REALIZACI

Informační kampaní jsme potřebovali oslovit co největší počet zákazníků, kteří využívají veřejnou dopravu v regionu. Připravili jsme proto komplexní marketingovou strategii, ve které jsme pracovali s kombinací vhodných online a offline kanálů pro co nejširší dosah.

ADP-6oHwQmgh6VSfhPx8TI54bS-mpO6_65JTFhGw2TrEgCfD4ZQQMizE4ccQ

ADP-6oG71Atx04c3kZ8QnYUcbApIGqbevPmWfhoVqqIL1gxX1pR7sSHROcG_

PRVNÍ KROKY PŘÍPRAV

Předtím, než jsme se pustili do samotné kampaně, bylo potřeba nachystat nový vizuální styl. Značka IDPK získala sjednocující prvek vycházející z loga Plzeňského kraje. Aby se nám komunikace spojovala na všech místech, pokračovali jsme redesignem webových stránek. Kreativní koncept byl postavený na sloganu #tutosepovedlo, který měl ukázat, že lidé z Plzeňského kraje jsou na svůj region a dialekt náležitě hrdí. Napříč všemi kanály tak bylo možné vidět zvolený claim a logo, které jsme využili jako jednotící prvky. Pro větší dosah kampaně jsme založili nový instagramový profil IDPK, kterému jsme stejně jako facebookové stránce sjednotili vizuální styl.

  • Redesign webových stránek
  • Logo IDPK
  • Slogan #tutosepovedlo
  • Nový instagramový profil
  • Sjednocení facebookové stránky

TUTA KAMPAŇ SE POVEDLA

Aby kampaň působila přirozeně, zrealizovali jsme focení a natáčení se zaměstnanci a věrnými zákazníky. Nosiče s našimi vizuály mohli lidé postupně potkávat napříč celým regionem v offline i online prostředí.

Offline

  • Billboardy
  • Plakáty
  • Noviny a obecní zpravodaje
  • Kontaktní kampaň - hostesky
  • Rozhlasové spoty v rádiu
  • Videospoty

Online

  • Reklamní kampaně ve vyhledávání
  • Reklamní kampaně v obsahové síti
  • Reklamní kampaně na sociálních sítích
  • Podpora sdílených příspěvků na sociálních sítích
  • Správa sociálních sítí
  • Optimalizace reklamních kampaní

 Do kampaně jsme rovněž pozvali i obce a města v okolí a využili jejich dosah na webu a sociálních sítí. 

HR Marketing zaostři.cz - Rodenstock

6 měsíců

období 01–07/2021

HR Marketing zaostři.cz - Rodenstock

9 231 185

zobrazení reklam

HR Marketing zaostři.cz - Rodenstock

906 463

zobrazení webové stránky

HR Marketing zaostři.cz - Rodenstock

268 442

návštěv webu

HEZKÉ POČASÍ ZAŘÍDIT NEUMÍME, ZBYTEK ANO.

Závěrečné vyvrcholení celé kampaně jsme směřovali na náměstí Republiky. Při této příležitosti jsme zorganizovali přehlídku modré flotily v podobě sedmi nových autobusů, na níž jsme nezapomněli přizvat ani hlavní představitele Plzeňského kraje. Díky vyvolané pozornosti médií vznikla z celého vrcholu kampaně obsáhlá reportáž a celá řada dalších výstupů napříč médii.

ADP-6oFWBbaew3c4dg946PAr3euXHfOdTU0W6vBCx4Lsdn_zWW4POgE4UlWX
ADP-6oEgu0EqJ96_LS0L-WDOsDldNVA9-sRPMcX_ZaLVnEv18Q4udXr5s1el

Potřebujete oslovit širokou veřejnost?

Spojte se s námi

Ukázky dalších prací

Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Projekt TRANSBOARDERS / KORID
#COPATUTOJE: Jak vytvořit lovebrand díky sociálním sítím?

#COPATUTOJE: Jak vytvořit lovebrand díky sociálním sítím?

Plzeň město
Zvýšili jsme počet zájemců o 1260 %.

Zvýšili jsme počet zájemců o 1260 %.

PLC Guru / EUROSOFT

Zobrazit všechny >