Case study

Vyprodáme i váš
realitní projekt


NOVÁ PAPÍRNA

Jediný projekt v Plzni vyprodaný na 2 roky dopředu. Postupně vzniká osm etap rezidenční výstavby na ploše o velikosti téměř 9 fotbalových hřišť a výsledkem bude 1500 nových bytů. Původní historický areál bude citlivě zrekonstruován a stane se zázemím pro nově vznikající čtvrť.

Překonali jsme tyto problémy:

Projekt se dostatečně neprodával. 

Zvolený způsob komunikace veřejnost nezaujal podle očekávání.

Klient se domníval, že propagaci zvládne sám. 

vizual_np_mensi

Jak jsme vše vyřešili?

    • Vymysleli jsme slogany, které přímo upoutají pozornost.
    • Vytvořili jsme grafiku, propagační materiály a billboardy, které prodávají.
    • Navrhli jsme lákavé posty přivádějící uživatele na webové stránky.

Jak jsme postupovali?

  • Průzkum a zjištění
    S aktuální situací klienta jsme se seznámili na úvodním workshopu. Zorganizovali jsme rozhovory s majiteli i prodejci projektu, abychom získali co nejvíce relevantních podkladů. Vytvořili jsme rozsáhlou analýzu, díky které jsme si potvrdili, jaké kampaně budou prodávat.
  • Plán
    Naplánovali jsme, jak budeme postupovat v kampaních, kolik se do nich investuje peněz a jaké výsledky díky tomu dostaneme. Připravili jsme vše tak, aby už klient nemusel na nic myslet.
  • Tvůrčí fáze 
    Vytvořili jsme grafiku s lákavými slogany, které zaujaly na první pohled. Charakteristickým znakem se stala chytrá rovnice, která je rychle zapamatovatelná a všeříkající.

 

Nova_papirna_site_mockup

IG_22

Nova_papirna_bb_vizualizace

  • Průběh kampaně
    Billboardy jsme vyvěsili na místa s ideální viditelností. Posty na sociálních sítích jsme zveřejňovali podle publikačního plánu. Postarali jsem se také o komentáře a zprávy na sociálních sítí, aby žádný potenciální zájemce nebyl opomenut.
  • Společně slavíme! 
    Klientovi jsme pomohli zvýšit zájem o byty a prodeje se rozjely. Nikdo již neztrácel energii a čas v neorganizované komunikaci, a to stojí za oslavu!

Povedlo se

100%

vyprodat
volné byty
 

20%

zhodnocení
nemovitosti

 

o 72 %

zvýšit povědomí 
o projektu

Úspěch v kostce

Graf-NP_2

Na začátku spolupráce zbývalo v první etapě doprodat 40 bytů a v druhé etapě přes 70.

Po necelém roce spolupráce od spuštění kampaně je Nová Papírna jediný projekt v Plzni vyprodaný na 2 roky dopředu.

Společně jsme dali Nové Papírně statut prémiového projektu, který láká investory i rezidenty.

 

Chcete také prodávat?

Napište nám

Ukázky dalších prací

Zvýšili jsme počet zájemců o 1260 %.

Zvýšili jsme počet zájemců o 1260 %.

PLC Guru / EUROSOFT
Tuto se povedlo! Silnější značka díky komplexní kampani od nás.

Tuto se povedlo! Silnější značka díky komplexní kampani od nás.

POVED
Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Projekt TRANSBOARDERS / KORID

Zobrazit všechny >