Vyprodáme i váš
realitní projekt
NOVÁ PAPÍRNA
Jediný projekt v Plzni vyprodaný na 2 roky dopředu. Postupně vzniká osm etap rezidenční výstavby na ploše o velikosti téměř 9 fotbalových hřišť a výsledkem bude 1500 nových bytů. Původní historický areál bude citlivě zrekonstruován a stane se zázemím pro nově vznikající čtvrť.
Překonali jsme tyto problémy:
Projekt se dostatečně neprodával.
Zvolený způsob komunikace veřejnost nezaujal podle očekávání.
Klient se domníval, že propagaci zvládne sám.
Jak jsme vše vyřešili?
- Vymysleli jsme slogany, které přímo upoutají pozornost.
- Vytvořili jsme grafiku, propagační materiály a billboardy, které prodávají.
- Navrhli jsme lákavé posty přivádějící uživatele na webové stránky.
Jak jsme postupovali?
- Průzkum a zjištění
S aktuální situací klienta jsme se seznámili na úvodním workshopu. Zorganizovali jsme rozhovory s majiteli i prodejci projektu, abychom získali co nejvíce relevantních podkladů. Vytvořili jsme rozsáhlou analýzu, díky které jsme si potvrdili, jaké kampaně budou prodávat. - Plán
Naplánovali jsme, jak budeme postupovat v kampaních, kolik se do nich investuje peněz a jaké výsledky díky tomu dostaneme. Připravili jsme vše tak, aby už klient nemusel na nic myslet. - Tvůrčí fáze
Vytvořili jsme grafiku s lákavými slogany, které zaujaly na první pohled. Charakteristickým znakem se stala chytrá rovnice, která je rychle zapamatovatelná a všeříkající.
- Průběh kampaně
Billboardy jsme vyvěsili na místa s ideální viditelností. Posty na sociálních sítích jsme zveřejňovali podle publikačního plánu. Postarali jsem se také o komentáře a zprávy na sociálních sítí, aby žádný potenciální zájemce nebyl opomenut. - Společně slavíme!
Klientovi jsme pomohli zvýšit zájem o byty a prodeje se rozjely. Nikdo již neztrácel energii a čas v neorganizované komunikaci, a to stojí za oslavu!
Povedlo se
100%
vyprodat
volné byty
20%
zhodnocení
nemovitosti
o 72 %
zvýšit povědomí
o projektu
Úspěch v kostce
Na začátku spolupráce zbývalo v první etapě doprodat 40 bytů a v druhé etapě přes 70.
Po necelém roce spolupráce od spuštění kampaně je Nová Papírna jediný projekt v Plzni vyprodaný na 2 roky dopředu.
Společně jsme dali Nové Papírně statut prémiového projektu, který láká investory i rezidenty.