Jak jsme pomohli nahradit 200
agenturních pracovníků?
Rodenstock patří k předním výrobcům brýlových skel
a obrub. Celosvětově společnost zaměstnává přibližně
4 900 osob a je zastoupena ve více než 85 zemích.
Ve výrobním závodě v Klatovech se na nás obrátili s prosbou,
abychom do firmy přivedli více zaměstnanců, kteří nahradí
současných 200 agenturních pracovníků za kmenové.
Zvýšení odeslaných formulářů o více jak 300 % oproti předchozímu období.
7 měsíců
období 01–07/2021
1,9 mil.
zobrazení reklam
59,9 tis.
zobrazení webové stránky
31,6 tis.
návštěv webu
Díky tomu jsme získali
736
odeslaných formulářů od uchazečů za 7 měsíců
Jak jsme těchto skvělých čísel dosáhli?
Bez komplexního přístupu a předem připravených strategií by to nešlo. Postupně jsme využili všech dostupných nástrojů, které nám marketing poskytuje.
- Hloubkové rozhovory
- Kreativní koncept
- Komunikační strategie
- Focení
- Videoprodukce
- Webové stránky
- PPC kampaně
- Správa sociálních sítí
- Outdoor aktivity
Klíčem úspěšné kampaně byl kreativní koncept zaostři.cz, který je postaven na stávajících zaměstnancích firmy, kteří tvoří ambassadory značky Rodenstock. Díky nim představujeme život a práci podniku lidským přístupem.
Díky rozhovorům a natáčením medailonků se zaměstnanci jsme získali 3 silná sdělení pro následnou komunikaci.
1.
Stabilní zaměstnavatel
2.
Silná mezinárodní značka
3.
Možnost dalšího rozvoje
Ukázky z kreativního konceptu zaostři.cz, kde je snaha propojit klíčovou vlastnost produktu, který klient vyrábí se zaměřením na klíčové benefity, které jsou zaměstnancům nabízené.