

Case study HR marketingu
pro Rodenstock
Rodenstock patří k předním výrobcům brýlových skel a obrub. Celosvětově společnost zaměstnává přibližně 4 900 osob a je zastoupena ve více než 85 zemích.
Ve výrobním závodě v Klatovech se na nás obrátili s prosbou, abychom do firmy přivedli více zaměstnanců, kteří nahradí současných 200 agenturních pracovníků za kmenové.
Skvělý výsledek
7 měsíců
období 06–12/2021
1,9 mil.
zobrazení reklam
59,9 tis.
zobrazení webové stránky
31,6 tis.
návštěv webu
736
odeslaných formulářů od uchazečů za 7 měsíců
Jak jsme toho dosáhli?
Abychom takto náročného cíle dosáhli, potřebovali jsme komplexní přístup. Proto jsme pro kompletní řešení postupně zapracovávali jednotlivé nástroje pro komunikaci.
- Komunikační strategie
- Kreativní koncept
- Outdoor aktivity
- Náborová kampaň
- Webové stránky
- PPC kampaně
- Správa sociálních sítí

Kreativní koncept:
zaostři.cz
K prezentaci klienta bylo využito tzv. ambassadorů (stávajících zaměstnanců) s nimiž byly natočeny medailonky, aby se více přiblížil život a práce v podniku.
Komunikaci jsme postavili na 3 pilířích
1.
Stabilní zaměstnavatel s dobrou prací.
2.
Silná mezinárodní značka.
3.
Zajímavá práce, kde se může člověk dál rozvíjet.
Náborová kampaň
Motto „Zaostři na výjimečnou práci v Klatovech” bylo podle dle potřeb klienta pozměněno na „Zaostři na jistou práci v Klatovech”. Tím dal klient uchazečům jasně najevo, že se jedná o dobrého zaměstnavatele s dlouhodobým působením na trhu s jistou prací i v nepříznivých časech.
Volné pozice
Benefity
Stabilita
Jistota zaměstnání
Zajímavý produkt
Dobré peníze




Pár věcí ze zákulisí
S vybranými zaměstnanci jsme provedli hloubkové rozhovory, abychom zjistili, jak to ve společnosti chodí a jaká je zde firemní kultura.

Natočili jsme video medailonky s každým ambassadorem, abychom uchazečům ukázali, jaké to je pracovat v Rodenstocku.

Postarali jsme se o grafické materiály pro online i offline kanály.

Soutěží k větší viditelnosti
Uspořádali jsme soutěž, která pomohla dostat nově vzniklou značku zaostři.cz do povědomí. Soutěž probíhala na sociálních sítích a odkazovala na nově vytvořené webové stránky. Tím se obě platformy nenuceně zviditelnily a pomohly tak nastartovat celý projekt.