Case study

Tuto se povedlo! Silnější značka díky komplexní kampani od nás.

POVED

POVED s.r.o. je jednou z příspěvkových organizací Plzeňského kraje. Zajišťuje veřejnou dopravu v celém kraji a stará se o celkovou návaznost a propojenost všech spojů. Naším úkolem bylo představení produktu Integrované dopravy Plzeňského kraje a vytvoření detailně promyšlené informační kampaně, která přiblíží všem občanům plánované změny a novou modrou flotilu dopravních prostředků.

OD KONCEPTU PO OSTROU REALIZACI

Informační kampaní jsme potřebovali oslovit co největší počet zákazníků, kteří využívají veřejnou dopravu v regionu. Připravili jsme proto komplexní marketingovou strategii, ve které jsme pracovali s kombinací vhodných online a offline kanálů pro co nejširší dosah.

ADP-6oHwQmgh6VSfhPx8TI54bS-mpO6_65JTFhGw2TrEgCfD4ZQQMizE4ccQ

ADP-6oG71Atx04c3kZ8QnYUcbApIGqbevPmWfhoVqqIL1gxX1pR7sSHROcG_

PRVNÍ KROKY PŘÍPRAV

Předtím, než jsme se pustili do samotné kampaně, bylo potřeba nachystat nový vizuální styl. Značka IDPK získala sjednocující prvek vycházející z loga Plzeňského kraje. Aby se nám komunikace spojovala na všech místech, pokračovali jsme redesignem webových stránek. Kreativní koncept byl postavený na sloganu #tutosepovedlo, který měl ukázat, že lidé z Plzeňského kraje jsou na svůj region a dialekt náležitě hrdí. Napříč všemi kanály tak bylo možné vidět zvolený claim a logo, které jsme využili jako jednotící prvky. Pro větší dosah kampaně jsme založili nový instagramový profil IDPK, kterému jsme stejně jako facebookové stránce sjednotili vizuální styl.

  • Redesign webových stránek
  • Logo IDPK
  • Slogan #tutosepovedlo
  • Nový instagramový profil
  • Sjednocení facebookové stránky

TUTA KAMPAŇ SE POVEDLA

Aby kampaň působila přirozeně, zrealizovali jsme focení a natáčení nové flotily autobusů a vlaků i se zaměstnanci a věrnými zákazníky. Nosiče s našimi vizuály mohli lidé postupně potkávat napříč celým regionem v offline i online prostředí.

Offline

  • Billboardy
  • Plakáty
  • Noviny a obecní zpravodaje
  • Kontaktní kampaň - hostesky
  • Rozhlasové spoty v rádiu
  • Videospoty

Online

  • Reklamní kampaně ve vyhledávání
  • Reklamní kampaně v obsahové síti
  • Reklamní kampaně na sociálních sítích
  • Podpora sdílených příspěvků na sociálních sítích
  • Správa sociálních sítí
  • Optimalizace reklamních kampaní

 Do kampaně jsme rovněž pozvali i obce a města v okolí a využili jejich dosah na webu a sociálních sítí. 

HR Marketing zaostři.cz - Rodenstock

6 měsíců

období 01–07/2021

HR Marketing zaostři.cz - Rodenstock

9 231 185

zobrazení reklam

HR Marketing zaostři.cz - Rodenstock

906 463

zobrazení webové stránky

HR Marketing zaostři.cz - Rodenstock

268 442

návštěv webu

HEZKÉ POČASÍ ZAŘÍDIT NEUMÍME, ZBYTEK ANO.

Závěrečné vyvrcholení celé kampaně jsme směřovali na náměstí Republiky. Při této příležitosti jsme zorganizovali přehlídku modré flotily v podobě nových autobusů, na níž jsme nezapomněli přizvat ani hlavní představitele Plzeňského kraje. Díky vyvolané pozornosti médií vznikla z celého vrcholu kampaně obsáhlá reportáž a celá řada dalších výstupů napříč médii.

ADP-6oFWBbaew3c4dg946PAr3euXHfOdTU0W6vBCx4Lsdn_zWW4POgE4UlWX
ADP-6oEgu0EqJ96_LS0L-WDOsDldNVA9-sRPMcX_ZaLVnEv18Q4udXr5s1el

Potřebujete oslovit širokou veřejnost?

Spojte se s námi

Ukázky dalších prací

Dlouhodobý HR Marketing pro lídra z oblasti letectví - Delamedoletadel.cz

Dlouhodobý HR Marketing pro lídra z oblasti letectví - Delamedoletadel.cz

Safran Cabin CZ
Jak jsme pomohli nahradit 200 agenturních pracovníků?

Jak jsme pomohli nahradit 200 agenturních pracovníků?

Rodenstock
Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Projekt TRANSBOARDERS / KORID

Zobrazit všechny >