Case study

Jak na lovebrand na sociálních sítích?

Na Plzeňsku neříkáme "Co to je?", ani "Co se tady děje?"
Na Plzeňsku říkáme #COPATUTOJE!

Jak vytvořit lovebrand díky sociálním sítím?

Nebudeme si nic nalhávat. Vytvořit lovebrand není jen tak. V základní sestavě musí stát kvalitní produkt, správně naladěná komunita, vhodná doba, filozofie a image značky... A dobrý marketing.

A právě s ním umíme pomoci.

Značka #COPATUTOJE byla uvedena společností Horsefeathers v roce 2015. Popularita projektu vystřelila raketovou rychlostí a kolekce se vyprodala mrknutím oka.

Po pěti letech nastal čas na renesanci projektu. Ten v roce získal oficiální záštitu města Plzně. Oba subjekty se rozhodly dát projektu #COPATUTOJE nový rozměr a oznámily, že část výtěžku poputuje Onkologické a radiologické klinice FN Plzeň.

Ačkoliv první fáze ukázala, že má projekt potenciál a jeho obliba na Plzeňsku je velká, vznikla řada otázek. Bude o něj mít veřejnost i po letech zájem? Jak se bude projekt komunikovat? Na jakých platformách bude prezentován?

jak-na-love-brand-photo-pg-64-720-702-

Mise zněla jasně – zařídit, aby Plzeňané #COPATUTOJE milovali.

Cílem bylo zajistit, aby každý Plzeňák na sociálních sítích Facebooku i Instagramu postřehl projekt #COPATUTOJE a aby byl výtěžek pro FN Plzeň co nejvyšší.

Jak na to? Nejdřív bylo potřeba naučit značku mluvit a dát jí tvář.

1

Nastavení stylu a tonality komunikace

Nastavení stylu a tonality komunikace pro jakoukoliv značku je pro nás denní chléb - navíc když je plzeňská, to se pak tvoří samo! Tvářemi #COPATUTOJE se stalo celkem 6 ambasadorů. 6 výrazných osobností spojených s Plzní, každá s jiným publikem, zálibami i projevem.

2

Strategické plánování

Tvářemi #COPATUTOJE se stalo celkem 6 ambasadorů. 6 výrazných osobností spojených s Plzní, každá s jiným publikem, zálibami i projevem. Nafotili jsme je, vyzpovídali a společně probrali obsah.

3

Vytvoření kampaní

Kampaně jsme naplánovali s ohledem na spouštění prodeje kolekcí. Pracovali jsme jak s produkty, tak s ambasadory. Dosah jsme cílili na Plzeň a blízké okolí.

4

Vyhodnocování a revize

Největší pecka přišla týden po odstartování komunikace – kolekce #COPATUTOJE byla kompletně vyprodaná. Co všechno se povedlo?point_down

copatutoje-min-photo-pg-65---

Zvládli jsme to?

Ano! Během týdne bylo zboží určené pro prodej v prvních měsících kompletně vyprodáno. A Plzeňáci chtěli víc!

photo-pg-68---

Za tři měsíce se prodalo přes

2 000

kusů snapbacků

photo-pg-66---

Neuvěřitelný výtěžek

592 588 Kč

pro Onkologickou a radiologickou kliniku FN Plzeň

photo-pg-67---

Oslovili jsme přes

113 tis.

Plzeňanů

Chcete také zazářit?

Spojte se s námi

Ukázky dalších prací

Tuto se povedlo! Silnější značka díky komplexní kampani od nás.

Tuto se povedlo! Silnější značka díky komplexní kampani od nás.

POVED
Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Projekt TRANSBOARDERS / KORID
Jak jsme pomohli nahradit 200 agenturních pracovníků?

Jak jsme pomohli nahradit 200 agenturních pracovníků?

Rodenstock

Zobrazit všechny >