Case study

Vyprodáme i váš
realitní projekt


NOVÁ PAPÍRNA

Jediný projekt v Plzni vyprodaný na 2 roky dopředu. Postupně vzniká osm etap rezidenční výstavby na ploše o velikosti téměř 9 fotbalových hřišť a výsledkem bude 1500 nových bytů. Původní historický areál bude citlivě zrekonstruován a stane se zázemím pro nově vznikající čtvrť.

Překonali jsme tyto problémy:

Projekt se dostatečně neprodával. 

Zvolený způsob komunikace veřejnost nezaujal podle očekávání.

Klient se domníval, že propagaci zvládne sám. 

vizual_np_mensi

Jak jsme vše vyřešili?

    • Vymysleli jsme slogany, které přímo upoutají pozornost.
    • Vytvořili jsme grafiku, propagační materiály a billboardy, které prodávají.
    • Navrhli jsme lákavé posty přivádějící uživatele na webové stránky.

Jak jsme postupovali?

  • Průzkum a zjištění
    S aktuální situací klienta jsme se seznámili na úvodním workshopu. Zorganizovali jsme rozhovory s majiteli i prodejci projektu, abychom získali co nejvíce relevantních podkladů. Vytvořili jsme rozsáhlou analýzu, díky které jsme si potvrdili, jaké kampaně budou prodávat.
  • Plán
    Naplánovali jsme, jak budeme postupovat v kampaních, kolik se do nich investuje peněz a jaké výsledky díky tomu dostaneme. Připravili jsme vše tak, aby už klient nemusel na nic myslet.
  • Tvůrčí fáze 
    Vytvořili jsme grafiku s lákavými slogany, které zaujaly na první pohled. Charakteristickým znakem se stala chytrá rovnice, která je rychle zapamatovatelná a všeříkající.

 

Nova_papirna_site_mockup

IG_22

Nova_papirna_bb_vizualizace

  • Průběh kampaně
    Billboardy jsme vyvěsili na místa s ideální viditelností. Posty na sociálních sítích jsme zveřejňovali podle publikačního plánu. Postarali jsem se také o komentáře a zprávy na sociálních sítí, aby žádný potenciální zájemce nebyl opomenut.
  • Společně slavíme! 
    Klientovi jsme pomohli zvýšit zájem o byty a prodeje se rozjely. Nikdo již neztrácel energii a čas v neorganizované komunikaci, a to stojí za oslavu!

Povedlo se

100%

vyprodat
volné byty
 

20%

zhodnocení
nemovitosti

 

o 72 %

zvýšit povědomí 
o projektu

Úspěch v kostce

Graf-NP_2

Na začátku spolupráce zbývalo v první etapě doprodat 40 bytů a v druhé etapě přes 70.

Po necelém roce spolupráce od spuštění kampaně je Nová Papírna jediný projekt v Plzni vyprodaný na 2 roky dopředu.

Společně jsme dali Nové Papírně statut prémiového projektu, který láká investory i rezidenty.

 

Chcete také prodávat?

Napište nám

Ukázky dalších prací

Dáme vašemu projektu image, která prodává

Dáme vašemu projektu image, která prodává

Byty V Lukách
Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Jak propagovat veřejnou dopravu na sociálních sítích?

Projekt TRANSBOARDERS / KORID
Dlouhodobý HR Marketing pro lídra z oblasti letectví - Delamedoletadel.cz

Dlouhodobý HR Marketing pro lídra z oblasti letectví - Delamedoletadel.cz

Safran Cabin CZ

Zobrazit všechny >