vectors_logo

Case study HR marketingu
pro Safran Cabin CZ

Společnost Safran Cabin CZ je světová jednička ve výrobě leteckých interiérů. Navrhuje a vyrábí kuchyňky, šatní skříně a toalety.

Nedostatek pracovníků pocítili i zde. Požádali nás, abychom jim vytrhli trn z paty a pomohli do firmy přivést více zaměstnanců z Plzně a okolí.

Jak jsme to udělali?

Jaké nástroje jsme využili

Takto náročný cíl vyžaduje komplexní přístup. Proto jsme pro kompletní řešení postupně zapracovávali jednotlivé nástroje pro komunikaci.

  • Komunikační strategie
  • Kreativní koncept
  • Outdoor aktivity
  • Brandová kampaň
  • Náborová kampaň
  • Webové stránky
  • PPC kampaně
  • Správa sociálních sítí
  • Trainee Program

Chybí vám komplexní přístup? Spojte se s námi

Kreativní koncept:
delamedoletadel.cz

Při hloubkových rozhovorech se zaměstnanci jsme zjistili, že práce v letectví je pro veřejnost sama o sobě přitažlivá a samotný produkt je onou přidanou hodnotou. Produkt, který je součástí letadel.

A právě toho jsme využili při tvorbě kreativního konceptu.

Vznikla tak značka delamedoletadel.cz, která hrdě hlásí, co děláme.

Komunikaci jsme postavili na 3 pilířích

1. 
Co Safran dělá a jak je pro společnost přínosný.

2. 
Práce v zajímavém oboru letectví.

3. 
Možnost růstu a seberealizace.

Náborová kampaň

V rámci náboru chtěl klient uchazečům ukázat, že možnost uplatnění v tomto oboru má opravdu každý a že zaměstnavatel má co nabídnout.

Volné pozice

Benefity

Možnost kariérního růstu

Čisté pracovní prostředí

Práce na 2 směny

Rozptýlení obav z neznámého

Billboard HR Marketing delamedoletadel.cz - Safran Cabin CZ
Citylight - HR Marketing delamedoletadel.cz - Safran Cabin CZ
Zastávky - HR Marketing delamedoletadel.cz - Safran Cabin CZ
Lavička - HR Marketing delamedoletadel.cz - Safran Cabin CZ

Brandová kampaň

Brandové kampaně jsou katalyzátorem výkonnostních kampaní. Ze začátku nikdo Safran (dříve Zodiac) neznal a to bylo potřeba kompletně změnit. Zároveň jsme z nařízení mateřské společnosti nemohli používat přímo značku Safran, proto jsme vše postavili na brandu delamedoletadel.cz

Billboard - HR Marketing delamedoletadel.cz - Safran Cabin CZ

Pár věcí ze zákulisí

Provedli jsme rozhovory s vybranými zaměstnanci, abychom zjistili pozitiva i negativa zaměstnavatele.

Rozhovor - HR Marketing delamedoletadel.cz - Safran Cabin CZ

Natočili jsme krátká videa, která přiblížila život ve firmě. Pořídili jsme fotografie z prostředí firmy i jednotlivých zaměstnanců.

Focení HR Marketing delamedoletadel.cz - Safran Cabin CZ

Postarali jsme se o grafické materiály pro online i offline kanály.

Kontaktujte nás

Online statistiky - HR Marketing delamedoletadel.cz - Safran Cabin CZ

Nečekaná výhoda ve vlastní značce

Původně kampaň vznikla pro firmu Zodiac Aerospace, která se v roce 2019 stala součástí skupiny Safran. Vzhledem k tomu, že jsme celou dobu budovali značku Delamedoletadel namísto značky Zodiac, náklady na změnu byly minimální.

Skvělý výsledek

HR Marketing delamedoletadel.cz - Safran Cabin CZ

7 měsíců

období 06–12/2021

HR Marketing delamedoletadel.cz - Safran Cabin CZ

2 176 474

Zobrazení reklam

HR Marketing delamedoletadel.cz - Safran Cabin CZ

110 093

zobrazení webové stránky

HR Marketing delamedoletadel.cz - Safran Cabin CZ

46 692

návštěva webu

578

odeslaných formulářů od uchazečů za 7 měsíců

Chcete také vynést do výšin?

Spojte se s námi

Ukázky dalších prací

Jak jsme pomohli nahradit 200 agenturních pracovníků?

Jak jsme pomohli nahradit 200 agenturních pracovníků?

Rodenstock
Tuto se povedlo! Silnější značka díky komplexní kampani od nás.

Tuto se povedlo! Silnější značka díky komplexní kampani od nás.

POVED
#COPATUTOJE: Jak vytvořit lovebrand díky sociálním sítím?

#COPATUTOJE: Jak vytvořit lovebrand díky sociálním sítím?

Plzeň město

Zobrazit všechny >